Imprezy integracyjne już od kilku lat cieszą się ogromną popularnością. Szczególnie chętnie organizują je pracodawcy dla swoich pracowników. Powszechnie wiadomo, że zintegrowany zespół pracuje o wiele efektywniej. Pozostaje pytanie, gdzie właściwie zorganizować tego rodzaju spotkanie. Dobrym, choć nietypowym miejscem, okazuje się być ośrodek SPA.
Spis Treści
Wyjazdowa impreza integracyjna? Dlaczego nie!
Bardzo wiele imprez integracyjnych organizowanych jest w pobliżu miejsca pracy. Pracodawcy uważają, że dzięki temu na spotkaniu pojawi się więcej osób. Tymczasem w praktyce na tego rodzaju imprezy przychodzi znacznie mniej osób, niż można się spodziewać. Większość pracowników ma bowiem obowiązki związane z domem oraz rodziną, w tym dziećmi. Paradoksalnie, łatwiej przychodzi im znalezienie opieki dla nich na weekend, niż na kilka godzin wieczorem. Co więcej, dla wielu osób bardzo problematyczny jest powrót do domu z imprezy integracyjnej. Jeśli wypiją choć trochę alkoholu, nie mogą wracać własnym samochodem. Muszą więc polegać na bliskich lub komunikacji miejskiej, ewentualnie zamówić taksówkę. Tymczasem imprezy wyjazdowe cieszą się dużą popularnością wśród pracowników. Mogą oni nieco oderwać się od codziennych obowiązków, a także zmienić na chwilę otoczenie. Dzięki temu łatwiej jest im zintegrować się z innymi.
Integracja w SPA
Organizacja imprezy integracyjnej w SPA niesie za sobą bardzo wiele korzyści. Przede wszystkim możemy spełnić oczekiwania pracowników, którzy zwykle wymagają od tego typu spotkań czegoś więcej, niż tylko wspólnego zjedzenia obiadu czy wypicia piwa. W SPA możemy zorganizować imprezę z prawdziwego zdarzenia. Pracownicy będą mieli możliwość nie tylko zjeść smaczne posiłki, ale również skorzystać z bogatej oferty zabiegów dla urody i relaksu. Nic tak nie łączy ludzi, jak wspólne dbanie o siebie, podczas którego można dodatkowo porozmawiać. Okazją do tego może być pobyt w saunie czy zabieg na dłonie. Dzięki temu, że ośrodek SPA znajduje się w pięknej okolicy, istnieje możliwość zorganizowania dodatkowych atrakcji, w tym na przykład gry miejskiej czy wspólnej aktywności fizycznej. Pracownicy, po zakończonej imprezie, mogą wrócić do swoich pokoi i w spokoju odpocząć. Nie muszą martwić się tym, jak właściwie dostaną się do domu oraz czy zdążą na umówioną godzinę. Wręcz przeciwnie – mogą oni pomyśleć o sobie, o swoich potrzebach, a dodatkowo nawiązać nowe znajomości ze współpracownikami. Impreza integracyjna na neutralnym gruncie pozwala wszystkim odpowiednio się zrelaksować i wypocząć.
Korzyści dla pracodawcy
Korzyści z organizacji imprezy integracyjnej w SPA może odczuć nie tylko pracownik, ale również pracodawca. To właśnie jemu zależy, aby na spotkaniu pojawiło się jak najwięcej osób. Wszystko dlatego, że dzięki temu pracownicy mogą lepiej się poznać, a także zacieśnić znajomości, które kiedyś zawarli. Zintegrowany zespół pracuje o wiele wydajniej i osiąga tym samym lepsze wyniki. Warto pamiętać, że organizacja spotkania integracyjnego w SPA z pewnością spotka się z uznaniem pracowników, którzy będą czuli się docenieni i dobrze zaopiekowani przez swojego pracodawcę. Firma zyska więc w oczach każdego pracownika. Imprezę integracyjną można sfinansować ze środków obrotowych firmy, lecz równie dobrze możemy przeznaczyć na nią pieniądze zgromadzone w Zakładowym Funduszu Socjalnym. Wyjazd ze współpracownikami do SPA to wiele korzyści, a dodatkowo świetna zabawa i możliwość zadbania o siebie. Organizacją wydarzenia zajmą się profesjonaliści, dzięki którym wszystko przebiegnie pomyślnie.
Autor artykułu Współautorem publikacji jest Hotel Grand Chotowa – luksusowy Resort SPA stworzony do wypoczynku, usług dla biznesu i wesel. |