Dziś zachodzi wiele ważnych zmian, nie tylko w otaczającym świecie, ale również w postępowaniu ludzi (np. w reagowaniu na różne zjawiska); w procesach produkcyjnych i w działaniach związanych z pracą zawodową. Prowadzący firmy (stacjonarnie i w Internecie) powinni być na nie przygotowani, wprowadzać unowocześnienia i być z nimi na bieżąco. Zmiany to gwarancja osiągnięcia sukcesu, zyskania nowych klientów i zwiększenia zysków. Informatyzacja i mechanizacja przedsiębiorstwa jest dziś po prostu niezbędna, zwłaszcza w miejscach, w których jest wiele zamówień (zastosowanie takich rozwiązań pozwoli na uniknięcie błędów, pomyłek; wysyłania przesyłek do niewłaściwych adresatów czy sprzedania produktu, którego brakuje w magazynie).
W usystematyzowaniu działań związanych z pracą w branży sprzedażowo – usługowej pomocna jest platforma Apilo – narzędzie, dzięki któremu czynności związane z obsługą klientów, składanych zamówień i kontaktów z dostawcami stają się proste.
Spis Treści
Shopee+Apilo – synchronizacja pomocą dla e-przedsiębiorców
Shopee to platforma e-commerce, miejsce, które skupia kupujących i sprzedawców z różnych krajów. Od niedawna dostępna również w Polsce! Firmy wychodzące naprzeciw potrzebom klientów, mające na względzie ich dobro stawiają na integrację Shopee+Apilo (dawn. ErpBox). Daje ona naprawdę wiele możliwości, dostępna jest duża liczba udogodnień, dzięki którym proces publikacji oferty oraz zarządzania jest uproszczony. Integracja Shopee+Apilo (dawn. ErpBox) to przede wszystkim oszczędność czasu, interesujący kanał sprzedaży, możliwość dotarcia do nowych klientów (w kraju i za granicą).
Zaletą połączenia Apilo+Shopee jest intuicyjność. Korzyścią dla firmy jest też to, że obsługa zamówień staje się są proste i szybka. Dodatkowo, co jest bardzo ważne, zwłaszcza na początku współpracy – przez kilka miesięcy serwis dla sprzedawców jest bezpłatny: w ramach “pakietu powitalnego” nie ponoszą oni żadnych kosztów. Dopiero po sześciu miesiącach wprowadzane są opłaty: abonament i prowizje.
Warto też wspomnieć, że koszt wysyłki przedmiotu do adresata pokrywa serwis Shopee – zarówno sprzedawcy, jak i klienci są z zwolnieni z opłacania dostawy. To z pewnością przemawia na korzyść serwisu, wywołuje zadowolenie u obu stron. Do sprzedaży na Shopee może przekonać też możliwość zaoferowania kuponów. Są jednak warunki, które są konieczne by sprzedawca je otrzymał: opublikowanie przynajmniej 30 ofert i zastosowanie rabatu do 5% sklepowych przedmiotów – obniżenie ich ceny o 10%).
Kupony zachęcają do zakupów, pozwalają sklepowi zyskać popularność na wirtualnym rynku, dotrzeć do dużej ilości osób. Taka akcja promocyjna to strzał w dziesiątkę.
Zadania Apilo to na przykład:
-
pośredniczenie w publikowania ofert – takie udogodnienie daje manager,
-
kontrola cen i przedmiotów znajdujących się w magazynie, (wprowadzanie aktualnych danych)
-
tworzenia etykiet dla pojedynczego zakupu lub dużej liczby,
-
aktualizacja stanu zamówień (ich liczby) co kilka minut,
-
synchronizacja z modułem wysyłek Shopee.
Kiedy w Apilo pojawi się etykieta do zakupionego przez klienta produktu zyskuje on oznaczenie “wysłane”.
Warto prowadzić sprzedaż na Shopee. Docieranie do nowych klientów pozwoli na zwielokrotnienie zysków, rozwój i unowocześnienie oferty i miejsca pracy (zyski można zainwestować w różnego rodzaju zmiany, zakupy). Na integracji z Shopee korzysta nie tylko klient (który może zaopatrzyć się w niezbędne mu produkty w niskich cenach), ale też właściciel przedsiębiorstwa, pracownicy.
Apilo – jakie zmiany wprowadzono?
ErpBox od zawsze był ceniony przez klientów, a przekształcenie (rebranding) go w Apilo przyniosło mnóstwo korzyści. Wprowadzono 5 filarów, które są dla e-sprzedawcy gwarancją opieki uzyskanej od Apilo. Mowa o automatyzacji, pomocy, integracjach, logistyce i oszczędnościach. Jest to miejsce, w którym jest wiele innowacji – mowa na przykład o ciągle zwiększającej się liczbie synchronizacji. Automatyzacja procesów produkcyjnych, komputerowych (a także innych) pozwali na uzyskanie oszczędności czasowych i pieniężnych, co za tym idzie możliwości inwestowania w różne aspekty. Mogą być na przykład przeprowadzane szkolenia związane z rozwojem osobistym lub związane z dziedziną, w której specjalizuje się firma.
Nowością będzie możliwość przeprowadzania integracji np. z Zalando, Cdiscount, wFirma (lista dostępnych synchronizacji ciągle się wydłuża).
Poszerzanie wiedzy jest ważne, dlatego udostępniane są odwiedzającym stronę Apilo blogi, filmy wideo, live chaty, BOK, webinary, czy Akademia Apilo – baza zawierająca mnóstwo informacji. Wsparciem mogą być przygotowane materiały mające na celu edukowanie.
Nie ulega zmianie możliwość skorzystania z darmowego okresu próbnego. Oznacza to, że osoby, które pragną przekonać się, o tym dlaczego warto postawić na integrację firmy z Apilo mogą przez 21 dni przeprowadzać testy funkcjonalności serwisu, dopasowywać do swoich potrzeb.