Okazuje się, że to jest w obecnej rzeczywistości życie bez sprzętów elektronicznych wydaje się nam wręcz niemożliwe. Wynika to z faktu, że to właśnie takie niepozorne gadżety, znacznie ułatwiają nasze codzienne życie. Wszystko bowiem wokół nas wymaga zaadaptowania się, a sprzęty elektroniczne są wówczas nieocenioną pomocą. Oczywiście w czasach, kiedy praktycznie wszystkie aspekty naszego codziennego życia tak chętnie przeniosły się na łamy sieci i wszechobecnego Internetu nie mogło tam również zabraknąć branży usługowej. Okazuje się, że zakupy również robimy za pośrednictwem sieci.
Obecnie możemy właśnie w ten sposób nabyć lodówkę czy pralkę, a także i zwykły telefon komórkowy czy nawet i słuchawki. Sieć Avans, która zdecydowała się na uruchomienie sprzedaży online osiągnęła na tym polu prawdziwy sukces. Kto z nas bowiem nie chce w taki prosty i szybki sposób kupić lodówki czy kuchenki, a następnie spokojnie czekać na to, aż zostanie nam ona dostarczona pod drzwi domu lub mieszkania? Niemniej jednak kupując tego typu urządzenia i sprzęty online, nie mamy możliwości ich sprawdzić, a także przekonać się, czy będą nam one rzeczywiście pasować. Jednak sieć sklepów Avans znalazła na to świetne rozwiązanie. Oferuje ona bowiem możliwość szybkiego zwrotu towaru. Jednak jak zwrócić towar do Avans?
Spis Treści
Zamów kuriera i zwróć towar do Avans szybko i bezproblemowo
Jeśli poszukujemy możliwości zwrócenia towaru do Avans, nawet tego o znacznie większych gabarytach, to usługa zamów kuriera jest jedną z lepszych możliwości. To niezwykle wygodna i wyjątkowo prosta opcja, w zakresie której i tak mamy ogromne możliwości wyboru, a co najważniejsze nie musimy nawet wychodzić z domu. Wystarczy jedynie wybrać odpowiednią firmę kurierską, których na naszym rynku nie brakuje. Możemy więc skusić się na kuriera od GSL, DHL, DPD czy FedEx. Celem zwrócenia towaru do Avans konieczny będzie kontakt z obsługą sklepu, można się z nimi skontaktować za pośrednictwem czatu, maila lub po prostu telefoniczne. Trzeba jednak zaznaczyć że chcemy odesłać dany towar pośrednictwem usługi „zamów kuriera”. Sklep w odpowiedzi na naszą propozycję prześle nam na naszą skrzynkę mailową odpowiedni list przewozowy, na którym oprócz danych nadawcy znajdzie się również indywidualny numer przesyłki. Dzięki niemu będzie można skorzystać z usługi śledzenia paczek, bez względu na to, czy skorzystamy z GSL, DHL, DPC czy też FedEx czy może ze standardowej usługi Poczty Polskiej. Śledzenie paczek jest jedną z bardziej przydatnych usług, z której mogą bez ograniczeń korzystać nadawcy przesyłek. Umożliwia ona kontrolowanie w czasie rzeczywistym drogi, jaką przebyła już paczka i określenie miejsca, w którym się ona dokładnie znajduje. Co więcej dzięki śledzeniu paczek możemy na bieżąco reagować w momencie, kiedy utknie ona w tak zwanym martwym punkcie lub zauważymy, że mogła ona zostać po prostu zgubiona. Gdy już zadzwonimy do kuriera i poprosimy go o odbiór paczki, to pozostało nam jedynie wręczyć mu list przewozowy wraz z odpowiednio zapakowaną przesyłką, którą dostarczy on na miejsce.
Zwrot towarów do Avans przy pomocy paczkomatów InPost
Paczkomaty InPost to również jedna z prostszych i wygodniejszych możliwości do tego, by dokonać zwrotu towaru do sieci sklepów Avans. Jednak wiele osób może się zastanawiać, jaki takiego zwrotu można dokonać. Otóż musimy ponownie skontaktować się z obsługa klienta w Avans a także zgłosić im chęć zwrócenia zakupu do ich sklepu za pośrednictwem paczkomatu InPost. Otrzymamy wówczas na naszego maila lub na podany przez nas numer telefonu krótki kod. Kod ten musimy manualnie wprowadzić do panelu sterującego na najbliższym paczkomacie. Wówczas uzyskamy dostęp do skrytki, w której wystarczy jedynie umieścić paczkę. Od tego momentu przesyłka nie jest już więcej naszym zmartwieniem. Wkrótce przyjedzie po nią kurier i zabierze ją w podróż do sklepu Avans. Warto zaznaczyć, że opcja tan nie sprawdzi się w przypadku towarów o niezwykle pokaźnych rozmiarach, gdyż wymiary skrytek są ograniczone.