Gadżety elektroniczne praktycznie całkowicie zawładnęły naszą codziennością. Obecnie bez telefonu, a raczej smartfona nie wyobrażamy sobie życia. Co więcej nie możemy także wyobrazić sobie naszej codzienności bez sprzętów, które ułatwiają nam wykonywanie codziennych zadań. Przyda się więc nam sportowy zegarek, który będzie monitorował naszą aktywność fizyczną i ilość spalanych kalorii, ale także i nowoczesne słuchawki bezprzewodowe, dzięki którym będziemy mogli umilić sobie czas spędzony na siłowni lub podczas podróży komunikacją miejską. Oczywiście w obecnych czasach, gdzie praktycznie wszystkie usługi zostały przeniesione do Internetu, nikt z nas nie wyobraża sobie już osobistej wizyty w stacjonarnym sklepie, a także sprawdzenia osobiście sprzętu czy też urządzenia, które nas interesuje.
Wobec tego każdy ze sprzętów, nawet nasze laptopy czy tablety zamawiamy obecnie ze sklepów online jak chociażby z Komputronik. Jednak czasem, a nawet bardzo często może okazać się, że dany sprzęt nie do końca spełnia nasze oczekiwania, bądź dany gadżet elektroniczny nie do końca jest kompatybilny z naszym urządzeniem. Na szczęście Komputronik, oferuje swoim klientom możliwość zwrotu towaru, zarówno za pośrednictwem kuriera jak i inPost. Jak więc można to zrobić?
Spis Treści
Zamów kuriera i szybko zwróć towar do sklepu Komputronik
W pierwszej kolejności warto wiedzieć, że za pośrednictwem usługi „zamów kuriera” możemy skorzystać z usług najlepszych firm kurierskich jak np. DPD, DHL, GLS czy FedEx. Co więcej kiedy skorzystamy z usługi „zamów kuriera” otrzymamy również dostęp do usługi obejmującej śledzenie paczek, więc będziemy mogli na bieżąco sprawdzać, gdzie znajduje się nasza przesyłka. Jednak żeby móc rzeczywiście zwrócić towar w ten sposób trzeba w pierwszej kolejności nawiązać kontakt z obsługą sklepu, a następnie poinformować ich dlaczego i w jaki sposób zamierzamy ten towar zwrócić. Wówczas wyślą nam oni list przewozowy, na którym oprócz danych znajdziemy również unikalny numer paczki, do usługi „śledź paczkę”. Oczywiście list przewozowy musimy we własnym zakresie wydrukować, a następnie musimy wykonać telefon do wybranego kuriera z DPD, DHL, GLS czy FedEx. Kiedy będziemy oczekiwać na jego przyjazd, musimy sprzęt elektroniczny odpowiednio zapakować, nie obejdzie się więc bez kartonowego pudełka, a także sporej ilości wypełniaczy, które będą amortyzować uderzenia podczas transportu i zadbają o to, by sprzęt nie został uszkodzony. Warto pamiętać, że w przypadku kiedy do Komputronik dotrze uszkodzony sprzęt, wówczas nie możemy mieć pewności co do tego, że otrzymamy zwrot pieniędzy. Zawsze zabezpieczenie paczki leży po stronie nadawcy. Kiedy kurier już się pojawi, wręczamy mu przygotowaną paczkę wraz z listem przewozowym. Od tego momentu rozpoczyna się droga paczki do sklepu Komputronik i nie musimy się już o nią martwić.
Zwrot towaru za pośrednictwem paczkomatów inPost
W przypadku kiedy chcemy zwrócić towar do sklepu Komputronik za pośrednictwem paczkomatów inPost, procedura wygląda bardzo podobnie. W pierwszej kolejności oczywiście musimy skontaktować się ze sklepem i poinformować ich o chęci dokonania zwrotu. Wówczas gdy zostanie to zaakceptowane, otrzymamy na naszą skrzynkę pocztową lub na nasz telefon unikalny kod, który posłuży nam do otwarcia skrytki w paczkomacie. Znów musimy naszą paczkę perfekcyjnie zapakować, tak by podczas transportu nie została ona uszkodzona lub co gorsza rozerwana i wybieramy się do najbliższego dla naszego miejsca zamieszkania paczkomatu. Po wpisaniu kody w panel na paczkomacie inPost możemy skorzystać z otwartej skrytki i zapakować tam paczkę. Na tym nasza rola się kończy, gdyż od tego momentu paczka będzie cierpliwie oczekiwać na moment, w którym zostanie odebrana ona przez kuriera. Oczywiście również dostępna jest usługa „śledzenia paczek” więc możemy na bieżąco kontrolować jej drogę. Finalnie kiedy paczka zostanie odebrana przez kuriera otrzymamy na e-maila bądź na numer telefonu potwierdzenie, że paczka jest w drodze do nadawcy.