Kosmetyki i piękne perfumy to obecnie kategoria produktów, która nie jest przeznaczona tylko i wyłącznie dla pań. Panowie coraz częściej decydują się bowiem na zabiegi pielęgnacyjne i stosowanie konkretnych produktów kosmetycznych. Nic więc dziwnego, że coraz częściej udajemy się do drogerii, gdzie pułki uginają się pod różnorodnymi kosmetykami. Perfumy, pudry, a także żele do mycia twarzy czy toniki to tylko jedne z nielicznych produktów, na które tak chętnie się decydujemy.
Jednak obecnie mało kto z nas rzeczywiście udaje się do drogerii osobiście. Okazuje się, że każdy z nas o wiele bardziej docenia możliwość zrobienia zakupów online, gdyż są one szybkie i wygodne, a co najważniejsze możemy cieszyć się dostawą do domu. Jednak często zdarza się tak, że puder, który na zdjęciu wyglądał na idealnie dopasowany do naszego koloru skóry jest nieco za ciemny, zaś ten tusz do rzęs, który miał nam pięknie wydłużyć i podkręcić rzęsy niestety taki nie jest. Jeśli jednak zdecydowaliśmy się na zakupy online w Sephora, wówczas bez problemu będziemy mogli taki drobny towar zwrócić. Jak więc można dokonać zwrotu do sklepu Sephora?
Spis Treści
Zwróć niepasujący podkład do Sephora przy pomocy paczkomatu inPost
Jeśli niestety okazało się, że kupiłyśmy za ciemny podkład, a być może perfumy nie są w takim zapachu, jaki jest dla nas odpowiedni, wówczas możemy zdecydować się na to, by ten towar do Sephora zwrócić. W pierwszej kolejności warto wiedzieć, że w tym celu możemy wykorzystać przede wszystkim paczkomaty inPost. Jest to jedna z wygodniejszych możliwości zwrotu towaru, jaki sklep Sephora oferuje swoim klientom i klientkom. Warto więc w pierwszej kolejności po prostu skontaktować się z obsługą internetowego sklepu Sephora, a następnie poinformować ich o tym, że chcemy zwrócić nie do końca trafiony zakup i że chcemy to zrobić przy pomocy paczkomatu inPost. Kolejnym krokiem jest chwila oczekiwania na maila lub na SMS. Otrzymamy wówczas unikalny kod do paczkomatu, a także etykietę wysyłkową, którą należy umieścić na przesyłce. Warto pamiętać, że na tej etykiecie będzie również indywidualny numer przesyłki, dzięki któremu możemy skorzystać z usługi „śledzenie paczek” która dostępna jest nie tylko na stronie Poczty Polskiej, ale także i wszystkich innych kurierów jak np. DHL czy DPD, a w szczególności na stronie inPost. Kolejno zapakowany towar, z naklejoną etykietą zabieramy ze sobą do najbliższego paczkomatu. Kod wpisujemy ręcznie na panelu paczkomatu inPost i czekamy na to, aż otworzy się przydzielona nam skrytka. Wystarczy umieścić w niej paczkę, a następnie zamknąć skrytkę. Gotowe! Obecnie paczka będzie oczekiwać na odbiór przez właściwego kuriera inPost. W momencie kiedy zostanie ona odebrana, natychmiast zostaniemy o tym powiadomieni i od tego momentu dostępna będzie usługa „śledź paczkę”.
Perfumy okazały się nietrafnym wyborem? Zwróć je do Sephora kurierem!
Kolejną możliwością zwrotu nietrafionego kosmetyku do Sephora jest usługa „zamów kuriera”, która tyczy się FedEX, DPD, DHL i GLS. Wówczas ponownie musimy skontaktować się z obsługą klienta w sklepie internetowym i poinformować ją o tym, że niestety, ale musimy dany towar zwrócić, a co więcej, że chcemy skorzystać z jednego z kurierów. Zwykle do wyboru mamy:
- FedEx
- DHL
- DPD
- GLS
Kiedy już załatwimy wstępne formalności, wówczas możemy oczekiwać na to, aż Spehora przygotuje dla nas swoisty list przewozowy. Na nim znajdą się dane nadawcy i odbiorcy, a także unikalny numer przesyłki, który również możemy wykorzystać do usługi śledzenia paczek. Kiedy już wydrukujemy list przewozowy, wówczas musimy starannie zapakować przesyłkę, w szczególności jeśli są to perfumy w szklanej buteleczce, tak by nie uszkodziły się one podczas transportu. Kolejno zamawiamy właściwego kuriera z DPD, DHL, GLS czy FedEx, i czekamy aż przyjedzie on po odbiór paczki. Wówczas wręczamy mu list przewozowy i od tego momentu paczka wyrusza w drogę do właściwego sklepu stacjonarnego Sephora lub do ich magazynów. Prosty i skuteczny sposób na zwrot nietrafionego zakupu.